FAQ
Najčastejšie otázky :
Objednávka :
Musím sa pred objednávkou zaregistrovať?
Je možné objednať tovar bez potreby registrácie, NIE JE však nutná. Ak sa zákazník zaregistruje, získa výhodu zákazníckeho účtu, kde môže vidieť prehľad svojich objednávok.
Môžem tovar objednať aj telefonicky?
V prípade neistoty pri výbere tovaru, máte možnosť objednať ho telefonicky na čísle:
+421 950 499 732
Táto možnosť objednať tovar telefonicky je k dispozícii iba pre registrovaných zákazníkov!
Zhruba koľko pracovných dní musím čakať na doručenie mojej objednávky?
- Ak je tovar skladom, očakávajte doručenie do 4-7 pracovných dní.
- V prípade, že tovar nie je skladom, budeme Vás kontaktovať a ponúkneme Vám možnosť zmeny na podobný produkt, zrušenie objednávky alebo Vás informujeme o predpokladanom termíne dokončenia objednávky.
Ako zistím stav svojej objednávky?
Po dokončení objednávky Vám bude zaslané potvrdenie o spracovaní objednávky na Vami zadanú e-mailovú adresu. Tento e-mail obsahuje prehľad objednaných produktov a ich ceny.
V deň, keď bude tovar odovzdaný prepravcovi, ktorý Vám ho bude doručovať, budete informovaní prostredníctvom SMS správy.
Spôsoby platby :
Platba dobierkou
Platba dobierkou znamená, že tovar zaplatíte priamo pri doručení kurierovi.
Platba prevodom na účet
Ak sa rozhodnete pre platbu prevodom na účet, je nutné zaplatiť celú sumu za tovar na náš bankový účet pred odoslaním objednávky. Tovar bude odoslaný až po obdržaní platby.
Názov banky : Všeobecná úverová banka, a. s.
IBAN : SK62 0200 0000 0042 6912 6456
BIC / Swift : SUBASKBX
Kód banky : 0200
Variabilný symbol vždy musí byť číslo objednávky!
Platba kartou online
Pri platbe kartou online zaplatíte sumu za tovar priamo na našej stránke cez platobnú bránu.
Pri platbe kartou online budete presmerovaní na stránku platobnej brány, kde zadáte údaje o karte a overíte platbu. Po úspešnom zaplatení objednávky Vás systém automaticky presmeruje späť na našu stránku a zobrazí potvrdenie o úhrade. Tovar bude následne odoslaný v určenom termíne.
Vrátenie tovaru :
Môžem zakúpený tovar vrátiť?
Tovar je možné vrátiť bez udania dôvodu do 14 pracovných dní od zakúpenia. Tovar nesmie byť poškodený a musí mať originálny obal.
Čo potrebujem pre vrátenie tovaru?
Kompletný nepoškodený tovar (darček / zľavová poukážka – ak bol poskytnutý/á), kópiu daňového dokladu a vyplnený sprievodný list (odstúpenie od zmluvy), ktorý stiahnete TU.
Na akú adresu mám tovar odoslať?
Ondrej Šimon – OFFON , Hlavná 120 , Lenartovce , 98044
Ako mi bude vrátená finančná čiastka?
Čiastka bude vrátená na bankový účet, ktorý zákazník vypíše v sprievodnom liste (odstúpenie od zmluvy) najneskôr do 15 dní od odstúpenia od zmluvy.
Reklamácia :
Ako mám postupovať pred podaním reklamácie, keď si myslím, že tovar má chybu alebo nedostatky?
Ak niektorý z našich produktov nefunguje ako má, kontaktujte nás pred podaním reklamácie na tel.č: +421 950 499 732. Je možné, že sú produkty nesprávne zapojené atď.
Čo potrebujem k reklamácii?
Je potrebné, aby ste pre reklamáciu predložili celý balík reklamovaného tovaru spolu s príslušenstvom.
Okrem reklamovaného tovaru je nutné predložiť aj kópiu daňového dokladu a vyplnený sprievodný list(reklamačný protokol), ktorý si môžete stiahnuť na tejto adrese: TU.
Na akú adresu mám tovar odoslať?
Ondrej Šimon – OFFON , Hlavná 120 , Lenartovce , 98044
Kedy bude reklamácia vyriešená?
Po prijatí reklamovaného tovaru do nášho skladu ho skontrolujeme. V prípade, že nedostatok alebo chyba nebudú schopné byť vyriešené na mieste, pošleme tovar do servisu výrobcu podľa záručných podmienok a o všetkých podrobnostiach Vás budeme informovať.
Ako mi bude doručený vyreklamovaný tovar?
Tovar bude doručený kuriérom.
Spôsob doručenia :
Kedy bude tovar doručený?
Tovar je doručený nasledujúci pracovný deň, najneskôr do dvoch pracovných dní, po odovzdaní zásielky prepravcovi z nášho skladu. Zásielka je doručovaná v čase od 8:00 – 17:00. (čas dodania nevieme ovplyvniť)
Kde bude tovar doručený?
Tovar bude doručený na adresu, ktorú ste uviedli ako fakturačnú adresu v objednávke v pokladni. Ak chcete doručiť tovar na inú adresu, môžete využiť možnosť ‚Odoslať na inú adresu‘, kde môžete zadať adresu pre doručenie.
Čo mám robiť ak príde zásielka poškodená?
Po prevzatí zásielky je nutné tovar skontrolovať. Ak bola zásielka prepravou poškodená, je nutné spísať s kuriérom škodový zápis, ktorý Vám poskytne kuriér. Poškodenie zásielky je možné reklamovať do 24 hodín od prevzatia.
Daňové doklady :
Kde si môžem stiahnuť daňové doklady?
Váš daňový doklad si môžete stiahnuť z vášho účtu v sekcii „Objednávky“. Alternatívne, môžete kliknúť na tento odkaz: OBJEDNÁVKY .
Kedy bude vygenerovaná faktúra na moju objednávku?
- Ak ste zvolili platbu bankovým prevodom, priložíme zálohovú faktúru k prvému e-mailu a po prijatí platby vám vystavíme faktúru v stave zaplateného.
- Ak ste zvolili možnosť platby na dobierku, vystavenie faktúry sa uskutoční až po úspešnom prevzatí balíka.
- Ak v prípade, že ste si zvolili platbu kartou a transakcia bola úspešná, faktúra bude vystavená a priložená v prvom e-maili.